tisdag 19 maj 2015

Fredag 15 maj

Jag gjorde det! Jag cyklade dessa fruktansvärda 7 mil i ett lopp jag inte tränat till. Bara ville göra det. Bara förhålla mig till mig. Det var tufft att vara mig i det loppet fy sjutton. Men det är någonting med detta att göra något i förhållande till sig själv oavsett andra. Idrottare säger ofta så Jag kör mitt egna race spelar ingen roll vad de andra gör.

Känner stor stress just nu behövde verkligen göra något helt annat. Men på något sätt är det så här uttryck är för mig. Jag gör något i förhållande till mig själv därför kan man bli så trott när uppförsbackarna kommer de skall rivas av men de är jobbiga i den stora resan mot målet. I detta fall är dessutom målet tämligen okänt. Jag skriver mer nyanserat och har breddat min bevakning. Saknar mitt gestaltande. Har inte tid nu när jag skall skriva.

Spegel, spegel på väggen där sig vem som inte alls finns där.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar