tisdag 19 maj 2015

Fredag 8 maj


Jag skriver och skriver och det skriver jag också. Har koll men ändå inte vill så mycket och stupar. Jag skriver och skriver. Vad vill jag säga? Så himla mycket ibland men jag upprepar upprepar upprepar som om det blev bättre av det men det blir det ju inte. Känns så svårt att skriva det jag vill säga ibland. Som om mina ord lättare letar sig fram än min text. Jag förklara på en sekund det jag inte skriver på flera timmar.

 Om jag inte kombinerar dessa två då funkar det fint. Vill egentligen bara skriva djupligheter. Är lite trött på att referera när jag redan tänkt något själv. Är trött på att någon skall ha tänkt det jag tänkt och då går det an att lyfta detta resonemang som vetenskap. Jag vet att det fungerar så tycker att det är bra att det fungerar så men likväl är jag trött på det. Jag vill måla hela världen lilla Mamma. Jag vill måla hela världen för dig, fast mest vill jag nog måla för mig nu. Har panik över att detta år på HDK som jag sett framemot så mycket snart är slut. Jag skall måla allt jag kan med färg eller text.
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar